12 september




Jag har väl inte så mycket mer att tillägga än vad som sägs i videon.
 That's today's update

Jag dog lite inombords. Likheterna mellan mig och en gris är slående. Lol

Men för er som inte orkar bry er om min video så har jag nyss kommit hem från skolan och ska plugga på Svenskan, för det blir prov nästa vecka. Första svenska provet i årskurs 9! spännande.

Som jag skrev här ovanför så finns det inte så mycket mer att säga idag. Jag är trött och ska ta det lugnt resten av dagen liksom :)

Jag uppdaterar som vanligt senare. Måste tillägga att jag faktist för en gångs skull tycker att det är riktigt kul att blogga, jag tror det handlar om vad man skriver och vad man får för respons för det man skriver. När folk kommenterar och när det funkar lite som en community så blir det mer livat och roligare att hålla igång bloggandet. Fortsätt läsa och kommentera för jag blir jätte glad.

Tack och kram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0