22 september

Då var det dags för en uppdatering igen då! Jag lever och mår helt okej idag, jag kollar på Scrubs på tv6. Kom hem för snart två timmar sen och jag är så himla trött.. Jag vaknade liksom onödigt tidigt idag, för att vara exakt så var inte ens klockan 7 och jag skulle vara i skolan mycket senare men jag kunde inte somna om så jag låg vaken i flera timmar innan jag pallade gå upp. Jag tänker så himla mycket så sover sjukt dåligt på natten också, det är en dålig egenskap hos mig... Jag tänker mer än nödvänligt på alldeles för korkade saker, vad gör man åt det? jag har undrat det i säkert ett år nu! >.<

Jag håller på med mina nedräkningar igen, för att jag längtar efter lite grejer som händer snart. Jag flyttar den 1 november, den 15 oktober är det dags för Hagmans Konditori och efter det, eller före.. Jag vet inte så noga, så måste jag fixa en grej som är jätte viktig. En ultrasuperdupermega viktig faktist, jag säger inte än vad det är för något men det handlar om en gåva till någon. 

.

Okej bilden är kanske inte den snyggaste, men jag måste ju ladda upp bilder också? annars dör bloggen lite grann, hur roligt är det med bara text hela tiden? inte så kul va? :)

Men jag ska bättra mig så fort tillfälle och ork finns! så blir här mer bilder och dagliga uppdateringar, när jag har flyttat och får en stabil grund igen så kommer jag bli på bättre humör också.


Kommentarer
Postat av: ´Jenny

Tack så mycket

allt bra idag??

2011-09-22 @ 19:35:37
URL: http://fotojc.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0