26 september

Dagen har varit ovanligt bra får jag ju säga jag är på bra humör och jag tror att det kommer fortsätta i samma riktning :)
Jag ska vara ensam hemma hela natten, mammsen ska jobba så jag får klara mig ensam, men jag har Trixie som sällskap och hon är väldigt social just nu, hon sitter här brevid mig faktist. Hon är så söt min lilla vovve.
Jag har införskaffat mig ett par nya dvd filmer också för jag tyckte det var på tiden att köpa hem några nya. Hairspray ni vet den där musikalen? jag älskar musikaler så jag ville ha hem den, och Life Of Brian med Monty Python som jag aldrig har sett men har hört av många att den är bra, så jag köpte den, och Alla Ska Bada/Åke Från Åstol med Galenskaparna & After Shave. Som jag i övrigt har på VHS också, men man har inte video längre... Så jag har liksom köpt nya upplagor av alla deras produktioner på dvd istället. Hehehehe

Men vi skippar det som är ointressant och nämner istället att jag var ute och shoppade igen.

Jag handlade ännu mera kläder och jag är nöjd med vad jag hittade för något, God Bless Nova Lund!

Jag var på Bik Bok, Gina Tricot & Lindex.. Om någon nu händelsevis undrade det alltså

Jag köpte svarta vantar, en grå cardigan, en svart t-shirt, ett linne, bh & trosor och nytt nagellack igen. Plus sånna där cracked effect-nagellack, så nu har jag fem stycken ur det sortimentet...Jag älskar dom och jag gillar märket Depend, små flaskor med lack men jag brukar ändå lyckas få dom att räcka ganska så länge :) det blir alltid så snygg, tycker jag.




.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0