8 september

Okej jag har inte varit i skolan på hela veckan. Det är fan inte bra, men det är faktist inte mitt fel den här gången, först var jag ledig i två dagar och efter det så kunde jag inte komma till skolan så jag skyller faktist på andra än mig själv nu!

Det finns typ bara en sak som varit bra denna veckan och det är att jag blev nöjd med besöket hos frisören, men annars har ingenting hänt >.<

Satan vad det är tråkigt när ingenting händer förutom typiska vardags grejer..

Trixie sover just nu och jag är ensam hemma i många timmar till. Det är så himla tråkigt...!

Orkar typ ingenting heller och jag vill inte göra någonting heller så jag kanske är lite lat för tillfället, men ni vet när man går och väntar på någonting speciellt så lägger man tiden åt att bara vänta istället för att vara spontan, det händer mig hela tiden i alla fall. 


Idag säger vi i övrigt grattis till Gustav Schäfer, Tokio Hotels trummis som fyller 23 år idag hoppas att han får en trevlig dag. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0