Back on track

Idag har jag alltså shoppat lite grann, det var toppen. Härligt att vara på Nova Lund x') som i övrigt är ett av mina favoritställen. Älskar typ alla affärer liksom, dom är samlade på ett och samma ställe och det kan knappast bli bättre tycker jag.

Har köpt två tröjor, en tubhalsduk, tre stycken nagellack och en mössa och några örhänge. Det blir mer shopping på måndag blir det mer shopping dessutom, då vet jag redan nu att jag ska köpa en ny jacka. Egentligen vill jag ha en trenchcoat, men det får bli senare för at det är viktigare med en vettigare vinterjacka, och ett par nya skor
 behöver jag också...



Bilden blev jättejättejättedålig. Jag skyller på min urkassa webbcam, man kan knappt se min nya mössa, som jag i övrigt älskar, jag tror inte att jag kommer ta av mig den någon gång. (Okej det var lite överdrivet kanske) jag köpte den på Gina Tricot

....


Kommentarer
Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Tack! :D

2011-09-23 @ 16:12:57
URL: http://sofoto.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha aa jag vet^^ skulle aldrig vilja ha så långa naglar.. =)



hur e livet?^^



2011-09-24 @ 11:33:42
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: Maggie

Sv: Tycker inte du ska lägga ut pengar på att gå och se Jag saknar dig. Den var väll ganska bra men det är inget man ser på bio enligt mig. :)

2011-09-24 @ 16:01:22
URL: http://magdalenasaltarski.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0