God morgon, kanske?

Idag är jag uppe ovanligt tidigt! Jag är ledig dessutom, men jag kunde faktist inte sova längre.

Jag kommer knappt vara hemma idag men det är för en gångs skull roligt. Shopping, shopping och shopping! 8D
Äntligen, nästa vecka blir det också mer shopping.

Jag dog igår. Eller inte på riktigt då som ni kanske förstår för om det hade varit så illa så hade jag förmodligen inte skrivit det här...

Men alltså jag skrattade ihjäl mig och dog av glädje inombords, för att Karatefylla börjar snart och nu finns det ju ganska mycket videoklipp på internet, och det räcker för att det ska göra mig överlycklig nu kommer jag klara mig i flera veckor och lite till.. 8') 




Varför måste han vara så otroligt vacker? x') Jag tycker verkligen det, han är helt underbar! han har åtminstone någonting som gör att jag tycker så utan att jag kan placera vad det är och egentligen inte heller varför, det har aldrig hänt innan, jag blir alldeles pirrig inombords och jag sitter och ler som ett riktigt freak här klockan halv nio på morgonen.
Hans röst är så jävla vacker och när han ler så känns det som ett lyckorus genom hela min kropp.
GLÄDJE!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0