Hög nördfaktor i dag!

 

Nördfaktor @ this facebook printscreen
                                  .
...
För att det är ju Stockholmspremiär för Spamalot ikväll och jag var ju bara tvungen att säga lycka till!
 Ni som inte sett föreställningen och som bor i närheten av Stockholm eller så. SE DEN! Det är världens bästa musikal allvarligt talat jag har sett den tre gånger i Malmö och jag kände ren glädje varje gång. Skådespelarna är toppenbra (De nya är garanterat superduktiga också!) musiken är superduper trevlig och atmosfären är magisk på något väldigt konstigt sätt, det kanske bara är någonting som jag tycker men jag älskar musikal och teater så himla mycket så jag finner knappt ord, den där väntan innan det börjar då man känner sig så förväntansfull och när man vet att man ska få se sin favoritskådespelare agera på scen och sen så lever man sig in i handligen och känner glädjen från topp till tå..
 I LOVE IT!!!

Kommentarer
Postat av: ALICE

fin blogg! :)

2011-09-15 @ 19:15:00
URL: http://aalicejunman.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0