New haircut!

Jotack. Jag blev nöjd faktist! :) Det blev till och med bättre än väntat.
Jag skulle ju ta en bild också, kameran hade laddat ur så jag fick nöja mig med halvdålig webbcam kvalité, 1.0 megapixel är inte mycket att hurra för men visst kan man se lite, eller?
Varning för pyttelite emostyle, det var inte meningen! Skyll på ljuset (Läs mörkret)

.

Håret är tunnare nu plus uppklippt och lite kortare på längden det syns egentligen bäst om man ser det från baksidan för frisören klippte det alldeles jämt fast med en rundning på baksidan så det blev superfint, och min sidlugg blev tillfixad så den smälter ihop med resten av frisyren




Nu ska Trixie och jag gå ut en sväng.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0