Nörd lista..!

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - Jag är 15 år.
Hur lång är du? - 165 cm lång ungefär.
Är du nöjd med dig själv? - Njaaa.. kunde varit tusen gånger bättre.
Din hårfärg? - Rött.
Ögonfärg? - Mörkt gröna, nästan bruna.
Har du några syskon? - Yes.
Är dina föräldrar skilda? - Japp det också.
Är du osams med någon i din familj just nu? - Nej det tror jag inte?
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - Jag är yngst!
Vill du ha syskon? - Inte vet jag?
Vad vill du heta? - Det vet jag inte det heller. Men jag vet att jag heter Emma och det är ett tråkigt namn!
Hur är du som person? - Ambitiös, Blyg, Snäll, Omtänksam.. Mer vet jag inte.
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Typ allting :(
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - Insidan
Dricker du? - När jag är törstig ja, men ingenting som innehåller alkohol.
Röker du? - Nepp!
Snusar du? - Eh, nä?
Är du helsvensk? - Nej.
Tränar du något? - Vad menas med det..?
Vilken är din naturliga hårfärg? -Blond

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? -Htc Wildfire S
Vad är din ringsignal? -Noise (Tokio Hotel
Vem ringde senast? -Det var nån som var anonym, vet inte vem.
Vem ringde du senaste? -Hahahaha vet inte.
Vem smsa senast? -En kompis.
Vem smsar du till senast? -Läs det som står ovanför.
Ringer du hellre än smsar? -Nä, jag smsar helst.
Hur mycket % batteri har du kvar? -Väldigt lite!
Hur mycket pengar har du på mobilen? -Jag vet inte, kanske 80 :-
Vad är din bakgrundsbild? -Zebraränder i rosa, inte personligt alls..
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? -"Pallar inte lyssna"
Vilka finns i din inkorg? -Vad menas med det då?
Vad är det första du ser när du går in på foton? -En bild på Yu Phoenix.
Vem smsar du oftast med? -Gabbi tror jag.
Vem är din 12:e kontakt? -Min kompis kusin! x)
Vad tycker du om den personen? -Hahaha det vet jag inte, hon är helt okej!
Vem är din 8:e kontakt? - En som går i min klass
Vad tycker du om den personen? -Bara bra saker :)


DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? -Öh...Jag vet inte!
Vem umgås du mest med i skolan? -Emphillis och Antonia
Vem umgås du mest med hemma från din klass? -Typ.. Jag vet inte.
Vem av dina vänner berättar du allt för? -De som jag litar allra mest på och som jag känner väl.
Litar du på alla dina vänner? -Ja det gör jag.
Vem festar du helst med? -Jag festar inte direkt.
Vem vill du träffa nu? -En viss person.
Vem av dina vänner är längst? -Vet inte.
Vem av dina vänner är kortast? -Orka bry sig om det?
Vilken klass går du i? -9D
På vilken skola går du? -Ölyckeskolan.
Har du bra betyg? -Vet inte! xD
Vem av dina vänner umgicks du med sist? -Emphillis och Antonia, i skolan.
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? -Vet inte.
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? -Ja.
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? -Mmm.
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? -Nä jag vet inte, det är väl ungefär lika mycket. Men mest killar tror jag
Har du kysst någon i din klass? -Nä.
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? Hahahaha jag är lika IQ befriad som en sten.

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? -Vinter.
Höst eller vår? -Vår.
Chips eller godis? -Inget.
Datorn eller tvn? -Dator.
Blond eller brunett? -Brunett.
Rött eller lila? -Rött.
Svart eller vitt? -Svart.
Kjol eller klänning? -Kjol.
Halsduk eller sjal? -Halsduk.
Kärlek eller vänskap? -Vänskap.
Öl eller vin? -Vin.
Cider eller sprit? -Cider.
Mjölk eller vatten? -Vatten.
Thåström eller Hellström? -Ingen.
Justin Bieber eller Jonas Brothers? -Ingen.
Lägenhet eller hus? -Lägenhet.
Kenza eller Kissie? -Kenza.
En bästavän eller flera nära vänner? -En bästa vän.
Paradise Hotel eller Big Brother? -Inget av det.

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0