2 april 2012

jag bloggade inte igår tror jag? eller nej det gjorde jag nog inte nä, jag har rätt visst?
gud så smart jag känner mig. Jag VET att internet slutade fungera hemma hos oss igår. DSN fel eller vad det hette? begränsad internetåtkomst blablabla. Men idag funkar det :) Fatta vad deppig jag blev när även digitalboxen till tv:n slutade funka också, vi har samma leverantör på internet & tv och boxen är kopplad med ethernet kabel till vårt modem, så när internet lägger ner så är det samma med tv kanalerna. Tur att jag har kabel tv också för där har jag 24 kanaler redan, så jag överlever. Ja, jag är en nörd det har jag redan sagt.... :D

Jag har rakat mig idag, så jag är jättemjuk :3
Det var ju säkert....Intressant..
Neej men jag vet inte. Påsklov är det nu i alla fall, och det är skönt att slippa skolan.
Fast däremot har jag en konstig känsla av att jag har glömt bort något viktigt?! Men jag vet inte alls vad det var för något så jag sitter här och funderar så det nästan sprakar i huvudet på mig.

Får väl se om jag kommer på vad det var för någonting? Annars var det kanske inte så vikigt.

Jag igårkväll. Fick för mig att bilden var rätt okej ändå för det såg ut så på min mobil, men nej. I was wrong.... och min panna ser ut att vara jättehög.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0