8 april 2012

Här sitter jag iklädd en stor mysig hoodietröja och tar onödiga bilder med webbkameran.
Intressant va?
nej, kanske inte.



Imorgon är det sista lediga dagen på påsklovet och på tisdag är det dags för skola igen.
Målade mina naglar orange igår i brist på sysselsättning och nu idag undrar jag vad jag tänkte... Det ser liksom inte riktigt klokt ut.

Och som ni ser så har jag inte så värst mycket att blogga om.
Eller jo! En sak. Jag ska bli med katt! :D Inte för att det är något konstigt, men jag har verkligen saknat att ha djur sen vi flyttade. Jag saknar Trixie enormt mycket, och det är ju lagom att ha en katt nu, hund kräver mer jobb och har högre omkostander, en katt är mer självgående men bara känslan av att inte ha djur efter att ha haft det i hela sitt liv känns ju väldigt konstig. Det blir till sommaren, vi har alltså tingat.
Om jag inte ångrar mig, så ska hon heta Sonja Hon kommer bli en långhårig liten fluffe! :3

Inte mer än en vecka gammal nu <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0