Hemkunskap med Emphilliz

Japp jag var i skolan idag och för en gångs skull var det ganska så roligt faktiskt. Hade hemkunskap med Emphilliz :D

Det är för att få betyg i vad vi båda missat. Har ett par veckor framöver då vi ska fixa mat tillsammans. Och baka. Läraren satte enorm press på oss och det kändes som vi var på en millitärbas och jag skämtade med Empan och sa till henne att jag säkert skulle lyckas skära av ett finger innan vi ens börjat med maten. Fick EN krigsskada mitt i alltet, jag skulle skala potatis och mitt finger började blöda men jag fick ett plåster och då blev jag glad hihihihi. Ehm.....Japp.

Gick förvånansvärtsbra och jag hoppas på godkänt betyg nu :)


Jag stekte kyckling, som i övrigt var riktigt läskig att skära. Enligt Emphilliz  så var det bröstinplantat. HAHAHAH eller hur liksom.


Empan bakade bullar medans jag lagade käk


Detta är typ uppgiften. Eller tja, första sidan i alla fall..




Utom detta har jag suttit med en megajobbig engelskauppgift. Jag ska typ skriva en massa fakta om Australien!? Palla. Men jag gör det för betygens skull. Senare i veckan är det förresten NP i Engelska. Hoppas det går bra.


Nu är jag hemma & tar det lungt :) Kollar på film.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0