Broder Tucks födelsedag! ;)

Idag blir det sen bloggning pågrund av att min kära "broder Tuck" fyllde år idag så vi har varit i Hörby och haft någon slags middag, kan man väl säga. Det var rätt trevligt och framför allt god mat. Jag som försöker gå ner massa i vikt känner mig dock helt idiotisk nu eftersom jag inte ville äta egentligen men gjorde det ändå, men dom kalorierna har jag tänkt bränna bort i morgon. Mat behöver ju alla så jag har ju förvisso inte syndat så mycket.

Käkade pepparbiff med ugnsrostade rotfrukter (bl.a sötpotatis), sallad med gurka grönsallad och avokado, och creme fraiche-kantarell cognac. Det var jättegott faktiskt.
Och sen så blev det hemmagjord vaniljglass. Gott det också!
Känner mig rättså duktig eftersom jag bidragit med matidéer. Helt dum är jag inte får jag ju säga, till och med jag som annars inte ens käkar särskillt mycket kött gillade maten (alltså äter mest vegetariskt)  :)



Tog en halvkass bild lite snabbt innan också. Hoppas det funkar

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: One direction's bästa låt enligt mig: http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e

2012-02-23 @ 16:08:05
URL: http://lajo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0