Glad alla hjärtans dag..

Jag är precis hemkommen från skolan och har bänkat mig framför teven, såklart... Åh nej jag är inte alls ett dugg nördig. Vaknade tidigt i morse men det blev ganska stressigt ändå eftersom jag aldrig kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig även om jag försöker bestämma det dagen innan... Usch det är så typiskt mig.

Ska snart äta lite och så och ska ut på en eventuell promenad senare, grejen är ju att det är så jävla kallt ute och det är inte kul att vara ute och gå i det vädret ifall man inte har massor med kläder på sig och jag orkar inte direkt vara spontan idag.


Men däremot vet jag att mitt rum är ganska stökigt och att jag behöver städa. Skulle ju egentligen laddat upp bilder på hur det ser ut här nu men det har inte blivit av det heller men så småningom har jag tänkt visa :)

Tog ett par stycken helt meningslösa bilder i skolan idag....Lägger ut dom på bloggen bara för att jag kan :P






^
En helt onödig uppgift med gammalt nationellt prov i engelska från ett tidigare år bara för att få en överblick på vad man ska göra.

Ehum...Jag hann med att knäppa egokort också, så denna bjuder jag på, det är väl lite småtrevligt trevligt med en uttråkad Aspergers Syndrom-unge... ^_^




Kommentarer
Postat av: Emmelie - SagaPhotos

Tack så mycket!

Hoppas att du har en riktigt bra alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 17:44:19
URL: http://sagaphotos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Var med & TÄVLA om en ”My Little Cupcake” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-sockerflinga.html



Kramis ♥

2012-02-14 @ 20:29:46
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0