Hahah skoj.

Hejhej här sitter jag och är allmänt jobbig igen då. Jag har rätt kul faktiskt, när man har sociala personer att prata med så har man åtminstone helt okej tidsfördriv och så är fallet. Jag har galet roliga vänner egentligen jag har skrattat hur mycket som helst här och det är jätteskönt att få känna sig lite glad. Tjänar ingenting till att gå och deppa över ingenting liksom.


Tokiga jag!

Senare så ska jag till Hörby och handla, efter det vet jag inte vad som händer. Känner mig helt okej idag i varje fall. Jag kan verkligen inte släppa taget om Hörby, det är konstigt det är liksom en ministad, ett litet samhälle mitt i Skåne men jag bodde där i nästan 5 år och jag hittar där och sånt och helt plöstligt är man på ett nytt ställe igen och då känns det inte lika bekant liksom. Här finns ju typ... Coop, Willys, ICA, Överskottsbolaget och säkerligen fler affärer än så och i Hörby finns 3 stycken. Snacka om problem.

Och annars vet jag inte så mycket mer om vad jag ska säga. Har inte gjort det än så jag får väl göra det nu. Önskar Kronprinsessan Victoria och Daniel lycka till med deras lilla Estelle. Namnet var väldigt fint, jag trodde inte att de skulla välja ett så orginellt namn men tydligen. Egentligen bryr jag mig inte ett dugg men man kan väl åtminstone vara liiiiiiite svensk för några sekunder....
SÅÅÅ nu var det slut på det.


Jag ska hämta nåt att dricka.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0