13 februari 2012

Dagen har varit rätt så jobbig. Kom lite försent till skolan i morse pga av att jag inte visste vad jag skulle ha på mig.... Usch vilket dumt problem ändå, men jag glömmer alltid bort att bestämma det dagen innan så det blir alltid ett stressigt moment på morgonen.

Men ja, jag kom till skolan och träffade svenskläraren för lite vägledning med tyska och svenska (hon undervisar i tyska också) har rätt mycket som behöver göras, både nya uppgifter och sånt som redan är påbörjat.
Å andra sidan blir jag klar med mer och mer efterhand och hoppas på att det ska lösa sig så att jag får så många betyg som möjligt. Det är ju ändå ca 5 månader kvar och efter det finns det ju fler möjligheter på att få ordning på sina betyg, det kommer nog inte ta så lång tid när jag väl kommit igång med det.
Synd bara att jag inte känner mig så motiverad till det, jag måste ändra uppfattning om den biten för här kan man fan inte lata sig längre.

Sen träffade jag studievägledaren, gjorde i ordning gymnasievalsansökan, och hoppas på att allt ordnar sig.
Nu kollar jag på 112 - På liv och död Sjuan, älskar ambulans-polis-räddningstjänst program och ärligt talat så tror jag att jag hade velat bli sjukvårdare ifall inte jag hade skådespelardrömmar och ifall inte utbildningen hade varit så lång hahaha.... Det är väldigt intressant att ta del av deras yrke i vilket fall som helst. Den typen av program är något av det bästa jag vet.
Bilden är urkass men nått ska man väl komma med i alla fall :) Jag har inte tagit några andra bilder från innan idag så därför får detta duga för dagen.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0