värdsliga problem..?

Nej nej nej, vad jobbigt det blev nu xD
Kolla, det är såhär att den 12 februari, så börjar Kontoret äntligen på tv4. Jag har väntat på det enda sen dom började spela in tv-serien för bövelen. Det börjar klockan åtta, och då är det självklart att jag måste titta. Frid och fröjd tänker ni då va? men så är det alls inte. För precis samtidigt, så går Så ska det låta, på svt1. Varför i helvete måste jag se det då? jo, därför att Jan Rippe och Anders Eriksson är med och i deras motståndarlag så är Per Fritzell och Knut Agnred med, alltså hela After Shave.
Min halvautistiska hjärna blir ju alldeles överhettad av detta O_O hur tusan ska jag klara det? och vilket program ska jag välja. Min tanke var som så, att på svtplay är kvalitén på filmklippet i hyffsat bra kvalité och finns kvar online en längre tid så man kan kolla flera gånger, utan reklam.


....På tv4play blir det reklam, lite sämre kvalité på klippet och dessutom så finns det inte tillgängligt lika länge (?)

Alltså så har jag kommit fram till följande.

Jag ska se Kontoret och efter det blir det Så ska det låta som jag i övrigt tycker är väldigt långtråkigt och konstigt. Jag gillade det när jag var liten, men jag är allergisk mot programledarsnubben. Tycker dessutom hela programupplägget är mycket mysko.
Behöver ju ändå se någonting skoj, kommer bli på toppenhumör efter 2,4 sekunder gissar jag på.


Öööhh.. Ja.... Jag är såhär på riktigt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0