möblerar om!

Jag har påbörjat en förändring av mitt rum idag. och det innebär alltså att jag möblerar om. Fast jag har tagit en paus och jag orkar antagligen inte fortsätta mera ikväll så det får bli i morgon. Jag är ju ändå själv i princip hela dagen och det är ju ett utmärkt tidsfördriv. Kan ta några bilder i morgon och visa resultatet av det hela. Vissa saker skulle jag kanske vilja ändra på igen men rummet är väldigt fyrkantigt och det finns en hel del konstiga hörn som gör att det blir svårt att placera vissa saker där jag i själva verket vill ha dom, men det funkar som det är nu. Det är rätt korkat av mig att ge en beskrivning på detta viset dessutom, med tanke på att ingen utom jag vet hur här ser ut nu.. :)

Det är väl ungefär det som har hunnits med idag och jag klagar inte. Det är rätt kul ändå, att göra vissa ändringar och faktiskt till och med, att städa. Man blir ju nöjd i efterhand trots att det är tråkigt att göra det, och då har man ju något att vara stolt över istället. Eller stolt vet jag inte, men känslan är nog lite åt det hållet skulle jag väl tro.

Jag har fortfarande två flyttlådor ståendes i ena hörnet av mitt rum eftersom jag inte direkt haft i tankarna att jag skulle flytta på dom. Det får hända i morgon också. Funderar just nu på om jag ska se på en film eller någonting. Jag köpte ju två nya häromdagen, men det är ju så himla trist att kolla själv! Det blir mycket roligare med sällskap.... Forever alone :-/

Okej det var kanske lite överdrivet men det känns lite så just nu. Trist känsla...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0