no day is like yesterday

Har varit och handlat så vi kom precis hem. Det blev väldigt sent och vi hann precis bli klara innan affären skulle stänga, nu sitter jag på mitt rum och kollar på Halv åtta hos mig på tv4. Helge Skoog är klockren som kommentator, jag gillar det för det blir väldigt komiskt ibland, Lättsamt och roligt, så ska det vara :)

har rätt tråkigt nu annars och jag stör mig på att det är så kallt ute. Alldeles för kallt, det ska vara lagom kallt inte så kallt så att det blir rökig luft när man andas.


vet inte vad jag ska blogga om. Återkommer väl imorgon med lite uppdatering igen. Dagen har varit rätt så lugn, därför har jag inte så mycket att säga.




Om jag gillar tuggummi....? Njaaaee ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0