oh noez...

Nu har jag fått ordning på bloggen igen. Hoppas att inte så många fick se hur kaotiskt här blev. Min header försvann typ. Poff bara.. Jag lovar mig själv här och nu att aldrig igen ta bort koder som jag inte förstår mig på. Man failar bara.

Har inget i övrigt att skriva om nu. Har inte hunnit få så mycket intryck av denna dag utom att jag missade när Per, Jan och Knut från After Shave var med på Nyhetsmorgontv4. Det sabbade min dag lite
men jag får väl hoppas att det läggs upp på tv4play sen så att jag kan få tillbaka min livslust ;)

Nu så sitter jag bara här och nördar mig en liten stund, tänkte ta något att äta sen för jag är rätt så hungrig. Har inte käkat ännu, fast jag lär glömma bort det så det blir väl senare i alla fall.


Lägger upp en bild också som inte har med någonting av detta alls med att göra. Några av mina nagellack, och det hände nåt riktigt skumt när jag tog bilden för jag ställde in på autofokus på mobilen och då blev det jättesuddigt på några lock, ser ni? :S helt mysko för kameralinsen var inte smutsig och flaskornas locken ser INTE ut sådär. Fast det är klart en 5 megapixel kamera på en mobil är väl inte menad till att ha alla finesser....


Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; tack ;D

2012-01-03 @ 19:24:16
URL: http://nextpage.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0