Paranormal State

Åh vad jag saknar Trixie! :(
Det har bara gått ett par timmar sedan hon blev bortlämnad men här är så tyst så jag tror jag blir tokig. Jag är så van vid att hon finns här och väsnas med någonting, hennes gröna älsklingsboll eller en pantflaska som hon hittat någonstans, och framförallt när hon sitter i mitt knä. Hennes ovilkorliga kärlek helt enkelt. Usch, jag fattar inte varför jag tänker så mycket på det. Men det är tufft för jag ville ju inte att hon skulle flytta ifrån mig men det var nödvänligt av flera skäl.

Annars så har jag väl hur tråkigt som helst, kollar på nåt underhållningsprogram på tysk tv. Vet inte varför det finns ju ett flertal andra kanaler att välja bland men jag blev fast på RTL. Antar att jag behöver rensa tankarna lite.

Jag måste förresten tillägga att jag nyss fått upp ögonen för ett jätteintressant program, Paranormal State, tror jag det hette om jag minns rätt. Om det är 100% äkta vet jag inte men bra var det i alla fall. Såg det på Sjuan, igår. Det är alltså ett program om andar osv, jag har alltid tyckt det är ett väldigt intressant ämne och jag rekommenderar det starkt till alla som är engagerade i sånt. Finns på youtube också, såklart. Men jag tycker rent generellt om denna typen av program, inte Det Okända för det tycker jag är trist, det händer ingenting där. Bara ett medium som går runt och berättar vad han/hon ser. Det är alldeles för lite bevis på riktig spökaktivitet o: det ska ju vara någonting där saker händer, så att det delvis blir lite läskigt OCH övertygande, då kan jag på rak arm nämna denna serie jag skrev om här, Paranormal State, och Ghost Adventures. Men det är översatt till något skumt på svenska, "Andar, Finns dom?" tror jag det heter.


Såg detta avsnitt igår och om det är sant, så är det jävligt läskigt. Hela avsnittet i tre delar här nedanför



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0