Snöööö!

Gissa vad?! Jo, det snöar här! Äntligen landar det på marken, fatta vad glad en så'n snöfantast som jag blir av det. Tycker ju inte alls att det är ett kul väder för dom som ger sig ut i trafiken osv men rent allmänt så är det nog det bästa väder jag vet. Det är mysigt på något vis, det tycker jag verkligen och det har jag alltid tyckt och jag finner ingen anledning till att ändra uppfattning :D

Tidig vår och tidig höst, och vinter är mina favoriårstider. Tycker jättemycket om den tidiga våren därför att då är det lagom varmt för att gå utan jacka, och sen så börjar jag ogilla sommaren när det är över 20 grader ute, det är för varmt. Enligt mig, alltså.

Och idag så blir det en ganska lugn dag, har varit och handlat och nu har mamms börjat med maten, jag ska kolla på tv och städa lite på mitt rum. Ska kanske se nån film sen, men vet inte riktigt ännu.

Webbcambilder här nedanför, dagens jag. Ser lite smått sliten ut kanske? men alltså, eftersom jag var ute i snön så betyder ju det att jag blev snöig. Snön smälter....Det är en nackdel, det kan ju inte ens jag förneka


Hahahaha.....

Önskar alla en fortsatt trevlig helg :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0