snö, fast nej.

Jaha vad gör jag för någonting då? jag vet inte. Eller jo klart att jag vet det, men det är inte mycket. Det är fredag idag, och det är skönt. Det innebär att imorgon är det lördag och efter det söndag. Fast det vet väl alla redan fömodar jag. Det snöade igår men det töar redan. Fan, jag ville ha lite vinter ju, hoppas det kommer mer.

lägger in en bild också, på mig, Trasselsudd.



Jag är ensam hemma än så länge och är det en eller ett par timmar till. Det är väldigt tyst, det enda sällskapet jag har är tvn, och det känns lite si sådär. Jag är inte van vid denna tystnad, och jag saknar Trixie så jävla mycket. Jag vet att jag inte har något annat val än att vänja mig vid att hon inte längre är min hund och jag tycker själv att jag hakat upp mig lite för mycket på det, men vad gör man? när man haft djur så länge så blir det ju en vana och det känns så trist att inte ha henne här. Kanske kan skaffa en ny hund längre fram? fast det är ju inte alls samma sak. Jag kan inte byta ut Trixie mot en annan hund, det skulle kännas elakt på något vis, men jag vill gärna ha en ny fast det måste vänta för jag har verkligen inte tid. Det var ju därför som vi var tvugna att omplacera henne med kort varsel.

Hur som helst, senare idag blir det väl till att sticka ut en liten stund och göra något. Vad vet jag inte, men jag orkar inte spendera resten av dagen hemma det vet jag i alla fall.
Synd att jag inte har någon att umgås med för det hade varit betydligt roligare ._.
Men jag är väl för tråkig, det måste vara det. Usch jag borde inte säga så om mig själv, men vad tusan jag är inte som andra i min ålder. Ok, det där låter fördomsfullt men jag har så få intressen, och kan inte direkt utväxla mig. Vill inte ändra mig för någon annans skull, jag vill bara bli accepterad för den jag är.
Har ju folk att snacka med och så, träffar vissa ibland men det är så sällan.
Jag är alldels för tystlåten kanske. Men jag är INTE blyg. Folk kanske blir rädda för mig för att jag är piercad? fast det vore ju hemskt. Jag är ju inte den enda i världen med det. Blää


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0