Imvu är skoj.

Vilken härlig känsla man får när man bryter en nagel. Särskillt då man har långa naglar och när det är hela nageln som i princip lossnar. Hittar heller ingen nageltång så jag får väl hämta en sax eller något. Jippie!

Men jahapp. Och jo visst ja, en grej till som är lite roligare än det :) Min kompis har värvat mig till en jättetrevlig communitysida som heter IMVU. Tror säkert att det är rätt många som sett annonser om det på internet för hos mig dyker det upp lite titt som tätt. Men det var faktist rätt roligt, man skapar en avatar och får olika credits som man kan köpa kläder och möbler osv till sitt rum. Verkar finnas folk i alla möjliga åldrar där och man kan ju göra betydligt mycket mer saker där än på facebook som i övrigt är ganska trist emellan åt...Men ja, alltså man laddar hem det, så det är ju lite som ett spel och att skaffa det är gratis men om man vill ha mer saker och kunna göra mer med sina avatarer så måste man bli VIP och såklart kostar det pengar och det är ett litet minus för det var rätt så dyrt ändå, tror faktist det kostade några hundra lappar. Om jag förstod det rätt alltså, men men.. Här är min avatar och jag tycker faktist att frisyren som hon har var väldigt fin, så jag skulle faktist kunna tänka mig att ha mitt hår sådär själv.



Och utom det har jag inte mycket att säga, Hagmans Konditori har premiär i Stockholm idag så jag önskar väl After Shave lycka till där och så. Och sen så tror jag att Spamalot drar igång igen efter deras lilla jullov. Så det är väl samma där förmodar jag x) hehe. Och som jag skrev igår, så visas Viva La Greta på svt1 klockan 20.00 idag, så om ni inte har annat för er, se den! för den är väldigt bra.  



Kommentarer
Postat av: NEO

Måste tipsa om Secondlife som är MYCKET roligare och bättre än IMVU, dessutom tusentals gratis kläder, det finns även möjlighet att tjäna pengar i Secondlife och lära sig språk och mycket mer. Mvh NEO

2012-01-25 @ 00:16:57
URL: http://www.neotimeless.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0