Det är natt, liksom

Happ jag sitter uppe mitt i natten, kollar på skumma youtube videos och har Sune som sällskap.
 
 
Bildbevis
 
och det ser seriöst ut som att jag inte har någon arm, men det är givetvis en simpel synvila. Eller så var min arm osynlig, det är ju mer logiskt. (...Va?)
 
 
Gabbi ska sova över här om några dagar :'D Kommer bli skitkul!! Vi ska på teater osv.
Kommer att uppdatera min blogg då, för jag kan säga direkt nu att det INTE kommer att bli normalt. Nej, alltså se upp, alla människor.
 
Jag är egentligen supertrött nu, men jag orkar inte direkt sova heller.
 
Varför säger man så egentligen? Hur kan man inte ORKA sova? I don't get it. Fast det är det kanske inte meningen att man ens ska förstå, det är nåt löjligt hittepåord.
 
Eh, Tack och hej för nu...? :3
 
 

Kommentarer
Postat av: n f i

Vilken söt katt! Är den din? =)

Svar: Japp. :)
Emma.

2012-07-24 @ 16:49:29
URL: http://obsessedofyou.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0