Men va, är det sommar nu? ...

Jahapp... vädret är urtrist och det verkar som att Sune tycker likadant, han är förvisso innekatt men han har suttit här i fönstret och tycks ha en hel del klagomål för han jamar lite titt som tätt, eller inte just nu, nej nu ligger han och sover men jag tror att han kände sig besviken eftersom han inte kunde se några fåglar idag, och fåglar är hans största intresse, han är väldigt gullig att studera och han har ett väldigt unikt kroppspråk, och signalerar väldigt tydligt vad han menar, och jag har lärt känna honom väldigt bra fastän vi bara haft honom sen i mars, om jag nu minns rätt, eller var det så sent som i maj vi skaffade honom? O.o, hur som helst... Han är en väldigt fin katt.
 
Vi skulle ju haft hans syster också men av nån okänd anledning har inte ägarna hört av sig igen och det är väldigt konstigt, och jag är faktiskt lite besviken för det, vi har ju till och med tingat katten, och då är det väl meningen att man ska få köpa? det var ju en frisk och fin kull med kattungar, och dom verkade seriösa, men nu tvekar vi på det och säger inte så mycket om det, eftersom dom inte hört av sig igen. Vi skulle haft katten nu kring midsommar, men näe...
 
Och som jag då skrev häromdagen så ska vi kolla på en hundvalp imorgon och det blir jättekul :)
Jag skriver mer om det sen när jag har varit där, jag får ju se hur det blir efter imorgon. Men jag hoppas på att vi kan få henne<3
 
En sak som jag måste säga också är att min telefon och jag är fiender ._. Så om inte jag svarat på sms, så är det därför (Om nu någon som jag känner läser detta)
Sötkatten.
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0