nyklippt :)

... Ja alltså just nu ser jag ut som ett riktigt offer på bilden här nedanför så det kanske inte syns så väldigt bra att jag har varit hos frisören nu alldeles precis? men det har jag och jag blev väldigt nöjd med resultatet, för det är mycket tunnare, och alltså även mycket enklare att borsta ut än vad det var innan, plus att det nästan blev för bra för att vara sant, i mitt tycke, för jag har hur länge som helst velat ha just den här frisyren och då menar jag inte i ett par månader utan i ett par tre år kanske, och nu har jag värsta snygga håret :D frisören klippte upp hela håret fast sparade på det översta lagret så det blir jätte enkelt att skapa "fluff" och bitarna längre ner är precis alldeles lagom tjocka nu så jag kan både styla och borsta håret på ett enkelt sätt, utan att bli missnöjd, som jag blivit i princip varje dag nu för att ha riktigt tjockt hår är grymt jobbigt att göra något åt så jag har ju haft håret uppsatt nästan varje dag detta året för att inte få min jobbiga snedlugg i ögonen,
 
men det är ju inte så enkelt att visa med ett halvkasst webcam foto, så jag kommer väl försöka fixa en bättre bild så småningom men tills dess får det räcka med det här..
 
HAHAHA som jag sa så ser jag ut som ett riktigt offer och nu när jag kollar på bilden igen så ser jag även att det ser väldigt ojämt ut, mitt hår alltså. Så störigt! O__o
 
Och en sak till, jag har köpt nya piercingsmycken...ÄNTLIGEN!! det var banne mig i grevens tid.....
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0