Per Fritzell - BÄST!

Jag har glömt att tipsa om en jättejättebra cd skiva, som jag lyssnar på 24/7. det är Per Fritzell från Galenskaparna & After Shave som släppt sitt debutalbum för inte så värst länge sen. Jag var på hans releaseparty där han hade en liten livespelning, och jag säger bara det att bättre svensk musik får man banne mig leta efter för det här är så jävla bra det kan bli. Han sjunger så jäkla bra!!!

Den här låten tycker jag är bäst på skivan, så jag kan rekommendera varenda en där ute att lyssna, iaf ge denne underbara man en chans. HAHAHA misstolka inte det xD (Jag gjorde det nämligen) men ah, lyssnaaa!!!

Per Fritzell – Jag tror inte på gud, jag tror på tomten 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0