21 mars 2012

Happ, bloggdags igen :)
jag tänker gå ut sen om ett tag, på en liten promenad alltså, men jag väntar tills mamms kommer hem för jag vill inte gå själv, mitt lokalsinne är läskigt dåligt.
Haft huvudvärk idag också, jag tror att det beror på mina tänder. Korsbett, eller nää.. världens konstigaste mittemellan bett skulle jag nog hellre kalla det. Det måste fixas till, anledningen av att jag tror att det beror på mina tänder är ju simpelt eftersom en tandläkare trodde att det var anledningen. I trust it..


Japp såhär läskig såg jag ut i morse, klockan halv 9. Den osminkade sanningen, kan man väl säga? xD

.....Jag har börjat sakna Trixie enormt mycket igen ._. livet är verkligen riktigt trist utan husdjur man har ju liksom inget att göra? jag är så van, så jag har inte haft en enda tanke på att kunna leva utan djur å det är rätt uppenbart att jag inte klarar det. Får se hur det kan bli med det också, jag vet inte riktigt. Det är ju Trixie jag saknar inte vilket djur som helst, men jag tror att det är 0,1% chans att jag får tillbaka henne :l
Men en liten sak som jag inte sagt, är att dom som har henne nu har faktiskt inte ens betalat, så rent lagligt, är det då korrekt att göra så? vi har ju liksom ett kvitto på att vi köpt henne och sånt, och ifall inte dom nuvarande ägarna ändrat det, så är hon ju skriven i vårt namn. Bara en sak jag gått och undrat över.

Känns hur jobbigt som helst, och det borde det inte göra det har ju ändå gått ca 2 månader. Men ändå, som jag saknar att ha henne här hos mig, höra henne tugga på nån gammal pantflaska, och när hon brukade titta på tv med mig. Personlig hund, yes.

Känns som jag fastnade i ämnet....Riktigt svårt att sluta tänka på kan jag ju säga, men jag får avsluta här annars blir inlägget bara Trixie relaterat, och det känns inte så bra. Då kommer jag kunna läsa om och om igen och bli påmind om allt, och emotionell som jag är skulle jag säkert kunna börja gråta också.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0