28 mars 2012

usch vad jag har ont i huvudeeet.

Skolan var helt okej idag i alla fall. Hoppas det är samma i morgon, annars blir jag arg.... Eller nåt.
Tog två jävla huvudvärkstabletter i morse. Drack kaffe, mådde illa efter det. Vet inte varför? Hade helt sjukt ont i magen i flera timmar, utan anledning.

Nu kollar jag på tv. Överraskande, visst? Jag är ju inte alls en liten nörd, neeejdååå.

Har möblerat om i mitt rum och jag har väl fortfarande inte visat hur det ser ut här? Måste visa nån dag. Fast å andra sidan har jag tänkt byta rum till nästa månad eller så, för detta är ganska litet och jag gillar inte det så mycket. Det andra är mycket bättre. Kanske bättre att visa då, när det är färdigt kanske?


Slänger in en liten bild också. Kanske inte bästa, men tog den tidigt som satan i morse, varför? - I don't know.
Texten på bilden kommer från denna sången, som jag älskar.




Peter Rangmar, saknad & älskad. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0