Scooby Doo

Jahapp. Jag vaknade ovanligt tidigt idag, så jag gick upp och kollade på tv. Jag har aldrig sett gamla Scooby Doo, eller jo nu har jag det var nog från 70-talet skulle jag väl kunna tro. 8D Dom visade på Cartoon Network och jag blev nyfiken och jag tyckte det var grymt charmigt, jag älskar gamla barnprogram. Jag är ju lite nördig, ja.. :D
Missförstå mig inte nu, jag sitter inte och tittar på barnprogram varje dag, så barnslig är jag inte. Men jag kollar ju på det mesta ändå, det är en rätt stor del av mitt autistiska beteende. Hehehe...
När jag var liten visade dom ju mest skitprogram, för att inte tala om nu... Usch jag fattar inte hur dom som gör nya tecknade serier tänker, det är ju alltid så slarvigt gjort :S förr var dom ju mer noga med alla detaljerna och framförallt utseende på karaktärerna, nu är det ju bara sträckgubbar som vem som helst kan rita ihop på några minuter ju. Jag stör mig på det. Mina framtidsungar ska fasen aldrig få titta på sånt. Det blir att införskaffa sig dvdfilmer med program från typ 60-70-80-tal. Och lite i början på 90-talet. Allting går så fort i utvecklingen nu, tycker jag. Vet ju inte hur det var förr men...Alltså, det var bättre förr. Hemskt att jag säger det, eller hur?
Men jag tror jag tycker det. Det var bättre förr, när Peter Rangmar levde :( min skådespelarförebild.

Jag babblar på för fullt här nu men jag vet inte vad jag ska göra åt det faktiskt. Har rätt mycket i huvudet. Kanske skriver lite om det sen, det känns nog lite bättre om jag får yttra mig lite.





Gulligt hahahah :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0