skitsnack och sånt

Claes Eriksson var med i Kontoret igår! Jag blev ganska förvånad för jag skulle aldrig kunna tänka mig att han, av alla människor skulle kunna ställa upp på gästspel i ett program som just detta, är inte han emot komersiell tv också? usch nej, det känns som att jag är jättefördomsfull. Så är det inte :D men kul var det i alla fall.

Idag var jag i Hörby. Intressaaaaaaaant. Jag vet. Åt där och sen tittade jag på tv med Martin. Vi kollade på....Kontoret, yes. Han har precis insett att det är roligt, samma med Karatefylla. Bättre sent än aldrig ;)

NÄÄÄÄ VAD FIIIN. 8D

Känns ju lite som att jag tar kort på varenda tv i min närhet men nejdå, dessutom blev bilden fin för en gångs skull. Kimmie, sötnos <3



Mmm. Sen finns det inte mer att säga, skolan var tråkig idag. Fick lite gjort, känns bra men det var ju inte något vidare skoj ändå, inte för att det brukar vara det men ändå.


Happ, det var väl allt för idag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0