Spontaaaaant

Jag kunde ha bloggat igår redan men jag orkade verkligen inte, jag var så trött så jag gjorde i princip ingenting på hela dagen. Jag är jätteglad och nöjd över Stockholmsturen i alla fall så jag ska inte klaga, jag börjar lära mig hitta lite bättre där och lära mig några gators namn, det känns bra. Man märker att det är en storstad, fast å andra sidan eftersom jag hittar i Hamburg så är det väl inte mycket svårare att hitta där heller :)
Resan kändes verkligen jättespontan, fast näsan allt jag gjorde där var spontant och egentligen inte igenomtänkt men det blev bra ändå. Jag är fortfarande supertrött och försöker vila så mycket det går. Jag sov nästan inte alls det dygnet eftersom det var så mycket som hände och sen skulle jag hem tidigt igen och sånt. Jag kan ta och nämna dom två grejer som var roligast....OCH spontanast


*Jag träffade Knut Agnred från After Shave på gatan jag blev helt mållös först och superduperglad, han undrade vad jag ville och då gav jag honom en godispåse han sa att det var gulligt, och att dom kunde ha den i deras loge under föreställningen, fick en kram av honom. Han är mysig att krama haha! Sen så sa jag grattis i efterskott för han fyllde år för ett par dagar sedan, närmare bestämt på skottårsdagen, så han fyller bara år var fjärde år vilket innebär att han är 14....;) Han tyckte det var synd att han var yngre än mig. Hahahahaha lyx att vara född för 56 år sedan, men att bara vara 14 år :D

*Seeeen hände någonting jättejättespontant......
Jag fick syn på Oscarsteatern... Bara för att jag fick syn på den vid andra sidan gatan en bit bort från Intiman
Jag köpte en biljett till Spamalot (a) Hann precis innan föreställningen skulle börja så jag satt ner och väntade, Fick plats på tredje raden och det skojiga var att hela första raden var tom, och alltså även de två platserna framför mig! Jag såg skitbra därifrån. Hela ensamblen är ju fantastiskt bra, dom dansar och sjunger ju riktigt jävla bra. Johan Glans passar som musikalartist! och jag bara ääälskar Robert Rydbergs röst x3 och även hans dialekt. Dennis är grym! ahaha. Och de andra är också enormt bra :) Mattias Linderoth och Adde Malmberg. Och alla andra. Min kompis som jag skickade ett sms till innan föreställningen är jättesmart. Jag skrev typ att jag hamnat på Spamalot. Och hans svar blev något i stil med "Åh vad bra, då får du ju se föreställningen på stockholmska också!!!" Jag dooog. Han är helt otrolig, tänk om alla skådespelarna hade snackat skånska i Malmö, jag hade garvat ihjäl mig då tror jag.
Seeeeeeen så det bästa av allt var att jag väntade vid sceningången på andra sidan byggnaden. Det var kallt och jag var trött men det var värt väntan för jag fick träffa finaste Kim<3
Älskar att krama honom. Jag sa att jag var där rent spontant, för att jag hade vägarna förbi typ och sen så började jag snacka om mina skor?!?!? asså... Smart. Ne, men jag hade mina 15 cm höga klackar, och då blev jag rätt så mycket längre än honom och det kändes jättefånigt, jag påpekade att jag var längre än honom, och då sa han att det brukar vara så. Usch så dum jag är... Men jag sa efter det att jag är ju kortare än honom egentligen. Smart? >_<
Sen sa jag lite om Kulturama och sånt. Han sa att han hade mycket jobb och sånt, och det vet jag ju haha. Men han är extremt begåvad. Ja, och just det, jag sa ju till honom att han är sååå söt och att jag gillar honom sååå mycket. Men det vet han ju 8D Jag tror faktiskt att det inte är någon överhuvudtaget som kan ha missat det....

Men allvarligt när jag ser honom så börjar mitt hjärta slå hur hårt som helst, jag känner verkligen att min hjärna reagerar som fan på det, jag blir glad, nervös.. Det bästa av allt är att jag mår hur bra som helst i hans närhet. Att se in i hans ögon, stå nära honom, krama honom, prata med honom... Jag älskar honom. Dumma åldesskillnad .__.' ajja får väl hoppas på att vi jobbar ihop nångång.

Inte lätt att ta kort på den där enorma scenen. Men jättefint var det. :D



Bodde på ett hotell som var en gammal båt. Såg den där lappen utanför. Man får inte lov att hoppa där för det hörs högt. Min humor är helt värdelös


Intiman <3 Ignorera random människorna där utanför dom har inget med detta att göra... xD

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0