vettefan. Palla rubrik

Idag lyckades jag riva mig på ett rivjärn, bra va? Min tumme började blöda. Nu kollar jag på random tv program.
Hade ont i huvudet idag så jag skippade skolan, tror jag sticker dit i morgon istället. Idag har Kim namnsdag, sånt vet en duktig flicka som jag :3

mmm... Mer vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Känns rätt tomt i bloggen, men har inte så mycket att säga tyvärr.


Jag har inga nya bilder just nu så jag slänger upp en bild från den dagen jag skulle till Gislaved, men eftersom jag inte sminkat mig så gjorde jag en lite lagom dramatisk redigering & ja som ni ser, blev jag huvudlös, eller "huvvelös" som jag skrev op bilden. Duktigt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0