16 maj 2012

Jag är ganska trött och sånt idag så jag orkar inte vara så social, varken på bloggen eller IRL tyvärr :)

jag längtar faktiskt efter min födelsedag, för jag vet att kommer bli en skitrolig dag.

Har precis ätit nu och kollar på tv och tar det lungt, och imorgon är det ledigt från skolan, precis som på dagen därpå. Mycket helg nu då med andra ord! Och i nästa vecka är det lärarmiddag på skolan, som jag tänkt gå på tillsammans med Emphilliz då. Ska fråga henne lite mer om det så jag vet exakt när och hur. Efter det var det nån fest? men det tänker jag inte vara med på, där ska tydligen finnas alkohol? = me don't like. Sån jävla skit ska inte ungdomar ha tag på. O__o

Och ja, jag låter som värsta pensionären men jag är tänker inte som många andra i min ålder som tyvärr är inne på alldeles fel väg. Tur för mina föräldrar då att jag istället är såhär....!


.....god dricka, förresten. Köp den! :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0