grå dag.

Dagen var inte jättelyckad idag tyvärr. Jag är på jättedåligt humör och känner mig rättså deppig. Inte så kul då med andra ord. Jag är i Hörby, sitter här ensam och tittar på Dexters Labratiorium Cartoon Network, jätteskoj.


Sov så dåligt inatt så det är säkert det som är det huvudsakliga problemet. Jag ska försöka sova bättre nu denna natten som kommer. Och ja, jag skippade skolan idag fast än jag inte borde gjort det. Mådde så dåligt så jag grät och då kände jag mig inte så pigg på att plugga. Jag hoppas det är bättre imorgon så jag slipper känna mig såhär det är verkligen jobbigt och känslorna bara överfaller mig utanvidare och då är det inte så lätt att kontrollera tyvärr :/ Svårt att förklara och vissa har svårt att förstå det också hur mycket jag än försöka förklara hur jag känner jag stör mig enormt på att vissa är så jäkla självupptagna i min närhet att dom liksom inte har tid att bry sig om sina medmänniskor men det är nog så överallt. Folk som påstår att dom "finns där för dig" säger bara så men det är så sällan det är sant för istället för att finnas till hands, när man lovat att alltid göra det så försvinner folk istället och ursäkter för misstag godtas fan aldrig.



Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

Svar: Tack så mycket!!

2012-05-08 @ 17:58:39
URL: http://baramatiilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0