nördism.

Förresten, Robert Rydberg gjorde en retweet på mitt twitter inlägg igår :D jag blev lite glad där faktiskt.
För er som inte vet så är han skådespelare, och dessutom en väldigt begåvad sådan! han sjunger riktigt jäkla bra också, och han var ju med i Spamalot så det var så jag lärde mig hans namn. (Har sett honom på Fredriksdalsteatern också, rätt många gånger) men har inte reflekterat så mycket över det då, han är gift med Birgitta Rydberg, som är dotter till Eva Rydberg, som likaså är begåvade skådespelare. Riktigt jävla bra :)

Och Robert ska vara med i Allsång På Skansen till sommaren, som webbreporter. Jag bryr mig egentligen inte så mycket men han är ju rolig jag blir så glad när dom personer jag gillar uppmärksammas så jag blir liksom stolt på något konstigt vis, det är askul för hans skull också att det går bra med jobb osv. Tänk ändå så många skådespelare jag beundrar, som inte vet det. Då menar jag deras skådespelarinsatser i alla förställningar och filmer och sånt som jag tycker om för det är väldigt viktigt för mig av många skäl jag har ju ett par stycken favoritskådespelare ändå, för mig med Aspergers syndrom kan jag bli lite extra glad eftersom det för mig är....En stor del av mitt liv och det glädjer mig väldigt mycket ^^, Jag menar dock inte en särskild person här för han är mycket mer än detta för mig, han är alldeles för speciell för att omtalas på detta sättet. Hmm...Ja.



Hihi, skoj :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0