omotiverad till att blogga.

Jag känner mig rätt tråkigt nu och finner ingen insperation till att blogga :/

Det är rättså trista vardagliga dagar nu. Jag fyller år rätt snart också, 23 maj närmare bestäm så det är inte så långt kvar tills dess. Då blir det ju Karlstad för att att spana in After Shave & Anders Eriksson igen och det blir skitroligt. Men som sagt innan dess händer inte så mycket roligt tyvärr.


Och sen när är coca-cola en naturlig smak? kanske det är så att det är en ännu oupptäckt blomma på coca-cola trädet som gör den kemikaliska smaken. Vad vet jag? hahahaha ^^

Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥

SV; Tack så mycket!♥

Hihi, jag med :) <3

2012-05-13 @ 14:29:11
URL: http://linaphoto.blogg.se/
Postat av: Tina

Svar: jo, den är faktiskt jätte bra :) om du får chansen, pröva gärna produkten :)

2012-05-13 @ 15:26:08
URL: http://looks.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0