Per Fritzells Releaseparty

Var så jäävla roligt!

Vi kom fram till Lorensbergsteatern ca 18.20, hämtade våra biljetter som vi betalt i förväg och ställde oss och väntade på en gång. Jag tyckte det var ganska jobbigt men jag har världens sämsta tålamod också så det säger en hel del.

När vi väl blev insläppta där strax innan 19.00, nån gång gick vi ner till toaletterna och jag ställde mig vid spegeln och fixade till mig lite. Det är rätt obligatoriskt att jag gör så numera.

Efter det så skulle teaterchefen kolla våra biljetter. Hon är väldigt trevlig måste jag ju tillägga. Verkar vara en väldigt jordnära och snäll person och det uppskattas grymt mycket för man blir så glad av sånna människor, Pernilla Wagnborg heter hon :)

vi gick upp till Lorensbar som deras lilla bar och gamla mötesrum heter och det är en alldeles lagom stor och trevlig lokal. Det var väldigt fint däruppe och jag älskar atmosfären på i princip hela teatern det är så sjukt jävla fint överallt! Om jag förstår det rätt så är teatern byggd/ombyggd efter en brand (teatern var teatern innan dess med) -1868. Så det är riktigt gammalt, lite slitet men ändå så himla trivsamt.

Jaja nog om det.

Per tog emot sina gäster på ett otroligt proffsigt sätt. Han hälsade artigt och visade typ till borden. Ja, faktiskt. Han berättade för oss var vi skulle ta vägen. Kanske det var han hade gjort bordsplaceringen? hahahahaha. Nej jag vet faktiskt inte vem som gjort det men fint var det!

Jag var så jävla skakis så jag åt nästan ingenting. Jag har ju Aspergers syndrom och kan fega ur för minsta lilla i alldeles fel tillfälle, det var ju såhär att dom andra från Galenskaparna & After Shave var där också, eller för att vara korrekt, Jan, Knut, Anders & Claes så jag kunde ju inte direkt fokusera på maten och sånt.

Det var mingel & snack i ca en timme innan Pers spelning började. Han är så jävla trevlig! dom är det allihop men han var riktigt schysst! det hände vissa saker som glädjer mig enormt, men jag skriver inte vad eftersom någon kanske sabbar detta för mig. Inte för att jag tror det men det var en speciell grej som hände. :D

Hur som helst, hans spelning var jävulskt bra.

Fick Pers autograf och en liten hälsning till och allt det levererades med en kram.  :)

(En kille gick och fixade det till mig för jag är feg)

kramade honom sammanlagt tre gånger. 8D En när jag kom dit, en när jag fick autografen och en när vi skulle därifrån, för vi gick till honom och sa hejdå när vi skulle sticka.


I väntan på att bli insläppt O.ô Bilden blev skitkonstig?!?!



Sådär såg den lilla scenen ut!




Kass bild. Men det är Per i alla fall :)

Läs på wikipedia om honom, om det är någon som undrar vem han är http://sv.wikipedia.org/wiki/Per_Fritzell


Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

Svar: Jaa, helt galet! Blev så chockad när jag hörde att Bill svarat mig. Hoppade på mobilen och gick in på appen för att kolla om det var sant haha!

2012-05-03 @ 15:45:18
URL: http://vergissmich.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0