En liten lista!

ALLMÄNT...
Namn: Emma
Piercingar: Har en i näsan, en i läppen och vanliga örhänge, ska skaffa en labret piercing.
Tatueringar: Inga, och tror inte att jag ska skaffa heller.
Längd: 165 cm, max.
Skostorlek: jag är big foot o: typ 39-40.
Hårfärg: Färgat till brunrött, är egentligen blond
Är du kär i någon: Yes!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja..
Tänker du på självmord: nej!
Tycker andra att du är attraktiv: det tvivlar jag på x3
Vilket shampoo använder du: oftast schwarzkopf
Vilken parfym använder du: en som heter Sporty & Pink, och Avril Lavigne's :)
Vad är du rädd för: jag är en riktig fegis, så jag tänker inte skriva allt här.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej fyfan! xD 


SENASTE...

Film du hyrde: Det var så jävla länge sedan så det minns jag inte xD
Film du köpte: Sweeney Todd
Låten du lyssnade på: Tokio Hotel - Hunde
Låten du hade på hjärnan: har musik i huvudet jämt xD
Låten du laddade ner: Sånt skit håller inte jag på mig, jag klarar mig med spotify och youtube.
Personen du ringde: vet inte xP
TV program du tittade på: Minns inte.
Personen du tänkte på: världens sötaste sötnos!


FAVORIT...

Mat:  Sushi x3
Låt: In Your Shadow I Can Shine
Sak att göra: gå på musikaler ;P
Sport: Jag vet inte faktist..
Dryck: coca-cola, vatten med is
Kläder: jeans!
Film: har jätte många favoriter :)
Bil:  audi r8 
Favorit serie: Vet inte o:

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Nej inte direkt x3
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: Hyffsat neutral.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Hahahaha det vet jag inte!
Stockholm är: sveriges huvudstad, och där har jag aldrig varit x3
Göteborg är: trevligt :D
Kan du sjunga: kan väl alla göra? :) det beror väl på vad lyssnaren tycker!
Mer värt än guld: Alla som jag bryr mig om!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti xD
Ett land jag helst vill besöka: Tyskland!! ;) nej okej, kanske Usa Japan eller Italien? :)
Ska bli skoj: 10 april och.. eeh.. en annan dag i april!
Ska inte bli skoj: Skolan på måndag!
Sparar till: Allt jag vill ha x3
Väntar på: mycket :O
Pålägg som gäller: äter inte så mycket mackor xD
Dagens dryck: Ingenting hittils.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0