Tänkte just...

Jag satt och tänkte lite grann här alldeles precis just nu. Gud vad mycket jag har förändrats egentligen, och på ganska kort tid dessutom.. Jag tänker på året 2008 och 2009, det är ju så himla mycket som har hänt sen dess, jag känner knappt igen mig själv!

Jag brukar kolla igenom min gamla bilddagbok.. Jag vet att de bytat namn nu men för mig är det alltid BDB och inget annat. Jag använder ju inte alls den sidan längre, för det är inte lönt och inte speciellt roligt längre heller för den delen.

Jag hade färgat mitt hår brunt och svart, jag hade nästan bara svarta kläder på mig, lyssnade på Cinema Bizarre och Tokio Hotel nästan hela tiden. Älskade min Mp3, hatade skolan.

Tja, typ hela mitt liv var annorlunda och det är först nu som allting börjar falla sig på plats och jag har insett vem jag verkligen är och jag försöker mig inte på att vara något som jag inte är jag står för mina åsikter mer än tidigare och jag vet vad jag vill i mitt liv.

Det finns mycket att säga men jag behåller det för mig själv, förutom detta jag skrivit här såklart.

.
Såhär mycket hårvårdsprodukter använde jag förr...Bilden är från 2009, säger bara en sak. Oj?!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0